امور ویزا و مهاجرت توسط وکیل رسمی عضو مارا سودابه حریری - شماره عضویت مارا: 1687507

استرالیا یکی از معروف‌ترین کشورها در زمینه تنوع و تعداد فستیوال‌ها و رویداهای مختلف

فستیوال روز استرالیا: سالگرد اولین ناودریایی به استرالیاست در این روز که ازخانه اپراهاس شروع تا پل بندرگاه سیدنی که محل اولین کشتی همه به جشن و پایکوبی می پردازند .

فستیوال زمستانی ویوید سیدنی: بدلیل قرار گرفتن در نیمکره جنوبی وقتی اکثر کشورها تابستان است در استرالیا زمستان است که در این فستیوال موسیقی زنده و آتش بازی و نورپردازی را می توان دید.

مسابقه ای اف ال گراند فاینا: این مسابقه درآخرین شنبه ماه سپتامبردر ملبورن برگزار میشود محبوبترین مسابقات فوتبال استرالیاست که از کشورهای مختلف برای دیدن این مسابقه به ملبورن می روند.

فستیوال بریزبن: در ماه سپتامبر و اکتبر این فستیوال برگزار که چند هفته طول می کشد در این فستیوال آتش بازی اجراهای محلی و فرهنگی مختلف جذابیت بیشتری به این شهر دیدنی می دهد .

فستیوال هنرهای بین المللی ملبورن:در این فستیوال رویداد هنری و رقص و نقاشی و هنرهای تجسمی است ملبورن 17 روز میزبان هنرمندان فستیوال هنرهای بین المللی است.

جشن شب سال نو: بندرگاه سیدنی بهترین مکان برای این شب که بسیار دیدنی و باجلال برگزار می شود در این شب آتش بازی و رقص و موسیقی و..... دیده می شود.

فستیوال تروپ فست استرالیا:بزرگترین فستیوال استرالیایی غربی فیلم کوتاه که در سیدنی و پارک برگزار می شود شامل 16 فیلم کوتاه راه یافته به مرحله نهایی ،پاراماتا و اهدای جوایز و فرش قرمز می باشد.

فستیوال بین‌ المللی و هنری پرت:در استرالیای غربی در ماه فوریه و مارس بزرگترین رویداد هنری سه هفته برگزار میشود که در این فستیوال هنرهای خیابانی و تجسمی و موسیقی کلاسیک و... را در برمیگیرد.

جشنواره وُم آدلاید: در شهر آدلاید در ماه مارس 4 روز برگزار میشود هدفش آگاهی بین فرهنگی نسبت گرایی فرهنگی اززیست محیطی از طریق موسیقی است.

فستیوال داروین:در ماه آگوست و در بخش شمال استرالیا این فستیوال که 18 روز برگزار می شود که موسیقی و هنرهای تجسمی و اجرای تئاتر کمدی ورکشاپ ها و کنسرت را شامل می شود.

فستیوال قومی وودفورد:در آخرین روزهای سال نو در شمال بریزین برگزار می شود در این فستیوال مسائل زیست محیطی و تنوع قومیست که در برگیرنده تئاتر شهری و اجرای موسیقی و داستان سرایی و صنایع دستی و حتی داروهای بومی هم میشود.

فستیوال ماردی گرا:در کشورهای مختلف این فستیوال برگزار میشود این فستیوال در سیدنی برگزار هزاران نفر با پوشیدن لباس رنگی و عجیب به خیابانها می آیند.

فستیوال سیتی تو سرف: دومین یکشنبه ماه آگوست ورزشکاران مبتدی به رقابت دو میدانی می پردازند .

فستیوال سیدنی:در ژانویه برگزار می شود و موضوع این فستیوال موسیقی و تئاتر و رقص میباشد و در این مراسم افتتاحیه و اختتامیه رایگان می باشد .

مسابقه قایقرانی از سیدنی تا هوبارت:در 26 دسامبر برگزار و این مسابقه بخشی از اقیانوس آرام و تنگه باس در این مسابقه 1170کیلومتر به مسابقه می پردازند.

فستیوال سال نو چینی‌ها:چین ها پرجمعیت ترین گروه درسیدنی هستند این جشن با آتیش بازی و رقص همراه است.

 فستیوال رویاپردازی: در نزدیکی بریزین شهر وودنورد در ماه ژوئن بمدت سه روز برگزار می شود در این فستیوال شاهد فرهنگ و محصولات فرهنگی و بومی وانواع صنایع دستی و کارگاههای تولیدی ومسابقه آشپزی و... هستیم.

روز بوکسینگ:در 26 دسامبر که تعطیل عمومی میباشد اکثر استرالیها به فروشگاهها میروند از تخفیفات بعد از کریسمس استفاده می کنند.

روز مسابقه ملبورن: این مسابقه در اولین سه شنبه ماه نوامبر که تعطیل رسمی در ویکتوریا استرالیاست برگزار و بعنوان مسابقه ای که" یک ملت را حفظ می کند "شناخته شده است و جایزه هم دارد.

فستیوال آدلاید: اول مارس شروع و تا 19 م ادامه دارد بزرگترین جشن استرالیا این فستیوال در زمینه هنرهای تجسمی و رقص و موسیقی وادبیات است .

فستیوال بین المللی کمدی ملبورن:قدیمی ترین فستیوال که با اجرای کمدی استندآپ تازه کار و جوان برگزار تا از این طریق بتواند خودشان را مطرح کنند.

جهت بررسی شرایط ویزای کارآفرینی و سرمایه گذاری با وکیل مهاجرت رسمی مارا سودابه حریری در ارتباط باشید.

 

مطالب مرتبط

موسسه مهاجرتی آراد در تلگرام
موسسه مهاجرتی آراد در اینستاگرام
موسسه مهاجرتی آراد در تلگرام
Top